baca ke mengeja ni ? -.-

"hyEp KwaN -kWn? fWeNs ChT? LaMeWWnyEwww tA juMpA.."

haikk? kau paham? sumpah aku memng paham ! rasa mcm nak bagi penyepak jer orang yang text cm tu kat aku. we..aku budak kampung jer we..soo kau tak payah lah nak text cm tu.sbb apa yang aku rep kat kau nt menyakitkan hati kan?  hahaa.sorry sorry.

ok.sekarang ni kan aku tak paham betul lah..nak sgt tulis cm tu.'a' tu jadi kan 'q' lah..'cakap' jdi 'shawkap' .aduhh.dr 2 min aku rep jd setengah jam aku nak rep sbb aku nak eja lagi..aku nak g cari kat google lagi.haihh! memng susah betu lah.bukan ke 'SMS' tu means pesanan khidmat ringkas? setakat tambah r satu tu tak pe lah. ni tambah apa-apa word jelah. buat abihh kedit luu jerkkkkkkkkwww..pastu yang mcm tepon aku .. kau tulis lah panjang2 .kuar " missing text " kesian kat kau. aku suruh hantar balik. kan..membazir kdt jer.hahhaa

sekian :)