miggu lepas punya minggu lepas punyer cerita

heyppp! terasa macam lama gila tak on facebook kan? oh..kau tak lah..aku jer.:). sbb aku dah lama tak update, aku kene update jugak even cerita tu dah lama punya.zaman nenek moyang aku punyer kot..:D

ok..hari tu..ada latihan merentas desa..cer teka-cer teka..aku n the geng dpt num bape?..cer teka..
haaa.num pertama.......akhir sekali..kau kena percaya ni..sbb for the first time aku tak lari masa merentas desa..sbb time form 1 sampai lah form 4..aku lah orang yang paling bersemangt nak merentas taman,sekolah..semua tu.

mula-mula..dah diri kat depan sekali..tapi lari orang yang paling last..pastu nampak zack,zaty,dyan,alya,mimi..soo join lah sekali..misi dorang nak dpt num yang terakhir..memng dah tak de orang dah kat belakang..

time jumpa cikgu jer.."cikgu buat chemist tadi" (ngaku belajar chemist lah ni kann)
pastu sara bukak selipar..paling besttt..g lepak uma alya..sbb nak topup air..ohh..thanks mak cik..lupa ! mak alya..cantik.. :)

pastu dah sampai kat sekolah..lompat lah semua..mcm lah dapat num satu..sepanjang perjalan tu gelak jelah..and thanks to you all..coz..you all always make me laugh!