cerita hantu.terbaikk dari ladang !

wehh..kau nak baca tak pasal ni..aku act takut gak sbb dah kol 12 lebih ni..tapi tak pe lah kan..cerita lah jugakk..mana lah tahu aku boleh jadi director ker..okk cutttt!

hari rabu malam,
time tu kan ada latihan merentas desa .. ok time tu penat gila babeng lah.. (jap salah hari)

hari khamis malam,
time tu mata aku memang dah ngntuk sgt sgt sgt.tapi tak tahu lah napa tie tu susah sgt lak nak tidur..sbb selalunya aku akan tidur before kol 12 or tepat2 kol 12 mmang aku dah tidur..kat dorm aku boleh dpt trofi 'orang paling awal tido'
then,imma ajak aku pulak bercerita..macam2 lah..sampai kol 3 lebih..before tu..makan pulak biskut tiger..sajer nak habis kan biskut tu..takut nt bersemut..soo share lah ngn imma..makan kat depan koridor tu..pastu .allla kau tahu je lah..imma tu kan telinga lintah..ada pulak..imma dengar ada orang pangil nama aku "yana! "..imma time tu mmeng tak bg tahu aku..sbb dia tahu aku ni mmang penakut sungguh! dah g toilet tu baru lah die citer..tiba2..hujan turun dgn lebat nya..imma dengar ada orang buat humming pulak dahhh...
ape lagii..tarik selimut tidur lah..zzzz.

hari jumaat malam,
esok kan ada hari keusahawanan + merentas taman.. ikin,miza,shiro,n kajoll g uma ikin masak-masak untuk esok nya.aku n imma dok buat hiasan .mula2 nak ikut tapi parents aku dtg malam tu,tak jadila ikut.
soo..start packing cake and buat benda keceriaan tu semua.sampai kol 4 ktorng buat benda tu.time tu dah pukul 3 lebih cm tu..anjing menyalak..oh..bukan nak pk negative..tapi orang kp anjing menyalak,tanda nmapak smthng! ok//makin lama makin kuat benda tu..seram jugak..pastu dngr hills kat dm lah..yang paling takutt gillaaa..time ktorng diam..ada pulak yang lari pakai selipar kat tingkat atas weehh! 
ok..kau pk lah kan..ada ke orang nak lari pukul 3.15 pagi cm tu? tiba2 pulak tu..pastu tiba2 stop cm tu jer.tak dgr bukak pintu pun..and..pe g..amik al-quran terus pengang.haishh!! kau tahu jelah aku..memng aku nak leleh dah time tu..tahan jer..
pastu imma nak g toilet pulak dah..aku dah lah cm ni.penakut! terpaksa kejut pah..mata dr merah terus putih aku citer kat dia.
pastu terus tidur..esok semua bagun lambat... :)