jum fikir sejenak :)

eh..salah tak aku nak fikir jap??nak bermuhasabah diri..rasanya tiap-tiap hari bermuhasabah diri tu tapi tak jadi-jadi.kesian betul kawan kau sorang ni.sila sedih sekarang! :DD
dari form 4 abh bg peluang untuk aku belajar betul-betul..aku dah cuba dah tapi mcm ..aku yang tak paham or cikgu yang tak paham :D
haha..ok.abh beli kan lappy untuk aku buat score A .tapi dah expired..spae salah?tak kan lah aku nak halang jgn expired!! adoii!! pastu aku guna lappy ni untuk aku meng-online.best tak?? ehh..abh pun join sekali lah.
lepastu kan..lepastukan..abh buat mcm macm soh aku belajar..eh..jgn ckp aku tak ikut eh..aku ikut weh..result pun ok2 je lah.. :D
pastu last year aku applied masuk asrama..imma ,ikin yang dpt dulu..pastu this year aku baru dpt masuk.abh sanggup dr tempat kerja g asrama.tnya penyelia tu..ee...proses tu agak panjang..sedih pun ada,nak gelak pun ada..tapi malu lahh nak nangis kat sini.aku nangis kat dlam bilik air je* bhhaa
bila aku dah dpt ni..aku nak belajar betul2..smpi aku tertidur dalam kelas,sbb malam2 lambat tidur kerana adanya ..... baju yang belambak-lambak :D(sorry cikgu)
aku buat jadual belajar..ok lah..aku ikut gak..pastu ada kelas tambahn petang and malam.penat tapi aku korban kan tahun ni.aku nak tunjuk kat abh n mak yang aku boleh buat.aku nak dpt 9A's.
sbb aku pk apa yang abh n mak bg kat aku sudah terlebih cukup.soo tak kan aku tak bg kegembiraan kat dorang??ini TIDAK ADILL!! hahha..
ehh..dah panjang lebar lah..nt kang aku bg ceramah kang..terkezut pulak..wehh!! if kau nak nangis baca aku nya post ni..nt claim kat aku tissue tau ..hahaa
sekian .wasslam :) 
-loveliyana-


ouchh! pening lah.. :)