aku nak kisah benda ni semua ?? kimsalam!

pas meniaga..mak and cik ros ajak makan luar..wahh..alhamdulillah..aku pun ngah lapar gila ni. memng tak makan dr tgh hari tadi..pastu enn..aku dapat ayam masak merah.cik ida kasi..memng terus g pas mgrib tadi..haha..mula2 makan bubur..asyik makan bubur kat sekolah jer..tak bosan ke deyy??
dah habis satu mangkuk tu..rasa mcm lapar je lagi..tiba2 teringat kat ayam aku kat dalam kete..mmeng bagus lah.order nasi putih satu.dah amik ayam..nasi pun dah ada depan mata aku.makan lah kan.memng lapar gila time tu.aku kisah apa.makan bersila ke..makan pakai tangan ke..lauk dr luar ke.ada aku kisah?? janji aku kenyang ,,aku tak kacau kau! hahha..boleh ke ? sbb boleh lah aku buat cm tu.jgn hipokrit..nt lapar baru kau tahu ! jadi diri sendiri bukan jadi diri orang lain ok liyana..
memng abis lah nasi aku.dah lah makan bubur b4 tu..ish ish ish..kau tak kenyang2 lagi ke liyana??
pastu dah nak balik..boleh pulak tergelicik kat depan orng ramai..bhhaha!! selipar licin or lantai tu yang licin??  muka aku memng muka tembok pun. berat sgt badan kau tu ! ehh..kau lah liyana !
adiuhh..boleh pulak ada orang tegur aku..hish hish..malu tu memng tahap maxi la.tahan je lah..sbb dah kenyang  kot kan.
bhaha..
conclusion : sabar separuh daripada iman : makan untuk hidup bukan hidup untuk makan : berhenti sebelum kenyang :)