tak payah nak jadi jahil sangat boleh tak??

hari isnin ada perjumpaan PRS. ramai yang dapat antaranya..dot dot BINTI dot./ titik BINTI titik.hhaa..tak kan lah ..aku nak bagi tahu sapa pulak kann??
first of all..congratulations to immazaitul nur aim bt naim.sian kau kan.menangis kau kat situ.aku pun terharu jugak bhaiii..:D

oh..aku tahu geo adalah kelas yang paling terpemes di abad ni.DALAM sekolah bbst.dengan perangai-perangai yang tidak disenangi oleh semua pihak.! noktah.
tapi yang kau jahil sgt ni kenapa??dari tahun lepas we..kau sekolah bbst.tiap-tiap hari pulak tu lalu lalang kat kelas ktorng.sama waktu pj pulak tu.kau boleh tanya kelas geo kelas ke berapa??and ada ke kelas geo??
aduhh!! perempuan..perempuan..tak paham aku!!

si dia yang bermata bulat : eee..ada ke kelas geo?? kelas ke berapa??
aku : adalah.kau tak tahu ke??  (PRS kan?? nada tu penting!)
dia : oh..tak tahu pulak!
aku : kau tahu tak,,geo tu sebelah kelas kau?? (nak lempang je dia time tu?
dia : lah.tak tahu pulak!!
aku : oh. --'
dia : ehh.sekolah ni ada sastera tak??
aku ; ada lahhhh!!

eeee..geram pulak aku dibuatnya!! kalau nak buat tak tahu..tak payah tanya soalan bdoh mcm tu.tak payah nak tunjuk kau tu jahil sgt!! paham??