lamanya =.=

lamanya tak on facebook. lamanya tak intai-intai facebook.lamanya tak update bolg.rindu tahap gaban nak online :D . takpe tkpe.tak pentingkan?.kan bape hari lagi nak SPM. pas SPM online lah puas puas kan?? cehhh..tipu jelah :p

banyak story ni.dari last week.aku pendam sorang sorang.nahhh!!kat sini aku nak luahkan segala muntah darah yang aku simpan selama ni. :P

isnin sampailah hari jumaat. hati aku ada jer tak kene ngn budak kelas aku tu.bukan aku nak ckp yang aku ni baik sgt.tak lah kan?? manusia tak perfect pun weh.tapi kan..tolong lah we..orang yang nak belajar lama lama jadi tak nak belajar duduk dalam kelas tu.contohnya..aku.hhaa.diam time cikgu tgh ajar je we..pleaseeee ~~ pastu cikgu dah keluar.kau nak memekak ke ape ke.lantak kau lah kann??

aku tak ingat bila si "asyraf dahrin" tu masuk kelas aku.aku tak ingat bila "liyana othman" masuk kelas aku..pastu..yang latest ni..ada lagi budak baru..so dah jadi 49 orang.
bak kata arsyad..cukup team bola satu..team rugbi satu.
bak kata fami lak, syaza lagi cantik dari budak baru tu..bhahhaa.

masa budak baru tu masuk..kitorng sume MCM halau die.tapi sebenanya tak ok..ktorng ni baik lah.kelas ktong tu terlalu pack lah we.ktrng tak terimaa!! apa beza kelas ktorng ngn kelas lain?asal budak "jahat" sikit je masuk kelas geo.asal budak "baik"sikit jer..campak kat mana mana lah cikgu suka.

kesian teacher liza.menangis dalam diam -_-.
yang cikgu pun satu. terima jelah budak baru tu.cikgu ckp..dah setengah jalan.padahal..ckp lah malas nak ajar kannn?? geram pulakkk!! selfishh!!. kalau cikgu nak anak muridnya berjaya..cikgu tak kisah dah sekerat jalan atau setengah jalan atau dah berjalan-jalan..apa-apa jelah.,,cikgu mesti terima.bukan sbb anak muridnya sikit,kerja lebih mudah..ehh..ni bukan aku ckp tau..aku tolong ceritakan balik jer.

kepada cikgu-cikgu yang tak pernah ajar kelas kami..pihak atasan ke bawahan ke..tolonglah ktonrg ni.kelas ktong tak cukup lagi sorng tu.tambah lagi satu biar jadi 50.:)..ktorng dapat jadi pelayan restaurant ke,, basuh pinggan kat asrama ke..best apa.:)