2 miggu..lama tu wehh

asslamualaikum pembuka bicara aku pada pagi hari .:) heyy..jawab lah..jgn diam je.
aku nak sangat tulis blog..tapi apakan daya..saya hanya mampu melihat :)
2 miggu aku tak balik..terasa bagaikan 2 tahun lamanya aku duduk hostel..huaaa!! haha
nak dengar cerita ke nak baca cerita?? tak kisah lah kan..asalkan...kau paham.if sape2 tak paham..sila rujuk kamus muka surat ....cari sendiri.!!

hari isnin

  • berkobar-kibar nak masuk asrama.nak belajar tak tenteram dah
  • tunggu ikin kat kantin.sambil tu,borak ngn atok tu.bagi teka tekuk.best!
  • abh sampai.lama sgt tunggu penyelia tu dtg.abh balik
  • uruskan sendiri ngn ikin.imma g guitar.
  • dapat dorm 5-halimatus saadiah(dorm paling best)
  • prep.tapi g library
  • magrib kene introduce diri sapa yang baru masuk hari tu.
  • malu.malu.tapi dah form 5.selamber je
  • malam.tak dpt tidur.biasalah.rindu kat mak..
selasa-jumaat

  • pagi bagun solat isya'.ehh..solat subuh lah.
  • b8fast.tapi tak pun.
  • g skolah
  • balik,makan.
  • basuh baju,mandi,solat.,prep.
  • solat asar berjemaah.always
  • makan malam
  • solat magrib n isya'
  • prep
  • supper
  • bebas
ni lah rutin haian asrama.tapi this week.byk buat banner tu.sampai tidur 3 pagi.tapi aku tak pun.dorang2 yang rajin je tidur lambat2.

hari sabtu-ahad

  • pas balik skolah hari jumaat tu,sukati lah nak buat apa.aku pun basuh baju ngn ikin,n imma.
  • tido,tido,tido...
  • makan,makan,makan....
  • prep.haha.
  • solat..
  • ktorng hari sabtu tu ,,bgun pukul 12 tgh hari..best tak?? ahad tu mak aku nak dtg.memng dah set jam awal2.takut nt mak naik atas tgk ank dia tak bgun lagi..maunnya soh aku kuar asrama..ehh..tak la.mak aku tak cm tu pun la.mak aku lagi suh tidur byk2.spy dpt enrgy yang lebih..
  • ahad,dorang pun balik...sooo..meriah lah sikit :)
happy mcm ni bukann??kot lah.yang ni ter-over happy..
tapi tak tahu napa letak gambar abh.sbb tak letak gmbar mak kot ;)