buat suspen jer abah ni =='

abah : dik,,turun jap.
aku : adik mana?? (blurr,sbb ada 2 adik..yang mana ni??tika ke aku??)hhaa.
abah : adik nana lah..
aku : oh.jap!! nak apa??
abah : ada hal ni. tadi ada orang called abah.
aku : haaa?? tak paham lah. ( takut lah kan..kot-kot boypren lama kol ke kann??):P
abah : awak dapat masuk asrama!!
aku : oh..nak menipu tak jadi.(speechless pun ada)
abah : yee lah..isnin ni daftar .kol 2.
aku : yeke?? tak caya lah.

aku pun tgk lah num yang call tu.betul lah.lari naik atas.jerit2 jap..haha.aku kol imma.giler la,suka tahap maximum tu.
YA ALLAH! alhamdulillah. ramai tnya ..kenpa nak masuk asrama?? jawapan: bia lah. aku nak masuk.sukati aku lah. :D

nanti tak de lah dosa aku tambah dan tambah dan tambah..nak tunggu cik ros van amik aku lambat.ahaha.bayar duit van lambat dah bising..pastu..kene tinggal van..pastu tak amik koko..pastu..banyak lagi lah..haha.malas lah aku.kali ni..dah dapat masuk asrama..aku nak belajar betul-betul.selama ni tak betul sgt.pastu..aku nak tunjuk kan..kelas geo boleh setanding dgn kelas-kelas depan.sbb smakin lama.smakin hari..geo kene panggil..geo kene itu..geo kene ini..budak atsa pun makin lama makin bosan.makin lama..makin tak suka ngn geo.."eee..geo..kelas apa tu?? " memang nak kene siku aku!!