maulud nabi

best gila lah..pecah rekod aku tidur lambat hari jumaat haritu.sbb nak buat banner dorm punya pasal.aku sanggup tidur pukul 3.30 pagi.best gila lah :D
takde keje betul..amik gmbar orng tgh tidur.adoi.macam2 aku jumpa malam tu.ada yang tidur bersila.pastu amik gmbar kat toilet.ee..seremmm ~~

dah siap banner tu.tidur..esok ada perarakan.best gila.first time rasa cmni.even penat gila.tapi seronok! enjoy gila.tapi yang tak best ceramh..naik bosan lah jugak.jum2 share gambar ktorng amik sepnjang perjalan :)
-
-
-
-
-
-
-
-

kami gilakan camera! ni lah budak dorm aku.dorm yang selalu buat masalah.kelakar.best.gempak.ada event jer ktorng la yang dulu.ehh..terover puji pulak.

time ni berarak .bestt!!  ktorng selawat ..semua ikut.biasalah suara sedap. semua nak ikut kannn??
tapi aku tgk lama lama banner ni..cantik pulak :PP


aku,miza,ikin,imma.. senior kat dalam dorm 5..waahh!! ktorng tak garang kan  adikkk?? ktorng best kann?? hahha.. kan aku kata aku tak leh nmpk camera..rasa mcm batak lahh :PP

ok sampai disini sajer ok..kita jumpa lain hari..2miggu lagi kot.. :D
jaga diri heh!! acehhh!!