jom lepak-lepak kat terengganu

sepertimana yang kau..kau..kau..sedia maklum..aku kan nak PPT..budak2 form 3 n 5 kan nak amik exam..so apa salah nya ktorng g terengganu jalan-jalan buang duit..

ktorng bertolak ptg..kol 4..sampai kol 3 pagi cm tu..penat! tapi syiookk giler lah.banyak singgah..banyak songeh pulak tu..makan tido makan tido je lah aku kat dlm bus tu.

1st day :
cer kau teka sapa punye ni?tentulah aku,blog aku.aku rasa mcm dah lama tak makan roti canai.so ktrng gerak awal2.semata2 nak cari roti canai.jauh pulak tu.kurus mak tau!order 2 keping pulak tu..selamber je cakap."saya nak 2 keping..sbb saya dah lama tak makan roti canai"


dah kenyang..g butik arfa pulak.ahh..bukan beli pape pun..sajer je nak rosak kan barang yang ada kat dalam tu.amik gambar..padahal diharamkan ambil gambar dalam tu..ada aku kisah? bukan selalu dtg situ..macam ni =>

sekarang kat pasar payang.best lah.tapi tak de lah aku nk g amik gmbr kat dlm tu.maunya dicekop aku nye fon yang cap bunga tahi ayam ni.sampai..tak sedar duit tinggal 14 ringgit..terus ajak dorang kuar.kesian...

museum- aku tak masuk pun..sbb kene bayar.malas ah.dok luar amik gmbar sudah..

sempat lagi tu..cehceh..masjid kristal..sempat lagi amik gmbar ..biasalah..sape tak kenal liyana..miawww:D

air buah gelas besar..aku ingtkan tak de lah besar mana..rupanya besar  gak ar.murah pulak tu.best.thanks nawwar.belanja saya.sedap..sbb free..hehhhhehh

aku cari gak..mana batu yang dikatakan buruk tu..aku cari tak de pun..batu pun aku tak jumpa..tapi asal nama dia pantai batu buruk heh? -.-

2nd day : 
 

dah nak bertolak g kilang pulak..bye mok tehh..rumah best.macam rumah saya :)

tamat lah cerita aku yang mengarut lalut ni..sekarnag dah pukul bape lah ni..esok kene bagun awal nak g kawad pulak..byee..