kalau tak penat bukan pelakonlah namanya

wahh!! best giler ar hari ni..semua nye teruja kot tgk aku pakai costum kucing tu? acece( berlagak) mesti lah kan?kata pelakon..cett
malam tadi tidur kol 2 dgn ain.buat h/w katanya lah..padahal..memng buat h/w pun :)
pastu kajol kejut kol 6.30.bergegas gegas macam lipas kudung? papejelah..turun musollah nak solat subuh.
amik costum amik prop.mula mula xcited giler tapi bila dah ats pentas..haha..terketar ketar nak ckp..:D

semua ada lakonan sendiri..men plus plus jer scrip ktorng..tapi paling best ar kot..even macam kelam kelibut sikit..
hishh rindunya lah nt nak berteater.rindunya dgn cikgu helmy..alamak! cikgu saya tak dpt nak amik gmbar dgn cikgu..tapiiii.ha ha ha!! saya dpt amik gmbar,cium baju cikgu..wangi cikgu..guna sabun apa? haha
ni lah teater saya yang fisrt and last.tadi saya rasa ,saya ni mcm artis je tadi cikgu..betull..alamak terlebih puji pulak..bhaha

yang tengah tu cikgu helmy :) ada bau tak baju cikgu?ke dah habis bau? -.-

kepada cikgu2 yang dpt kad dr saya tu,saya mintak maaf banget siih..saya tidak dpt nak bg hadiah besar kecik besar kecik,tu jer yang saya mampu..accece..sekian..

liyana rahim sayang cikgu semua:)