dari pagi sampai petang berlatih teater..sekarang? alaaa..rindunyaaa..

28 april 2011 : pertandingan teater peringkat daerah

lawan kat sekolah seri puteri.biasa ar budak pandai..sekolah best punya..mcm " puteri bagi aku makan ayam..besar punyerr" ..haishh rindu nya nak ber-teater lagi..petang2 mesti g dewan..tak pun kat perhimpunan.tak pun kat bilik bahasa,pastu angkut lah barang pe jadah g dewan makan ..best lah! pagi2 pun sama..oh..campur sekali..malam jugak..hamik kau! 

ktorng cabut undian..ktorng dpt num satu kene present..dup dap dup dap jantung berdegup lah..dah lah babak aku yang 1.terbaik dari ladang! oh..perlu ke cerita pasal sekolah dorang..perlu ker? aku tanya ,,perlu ker? tak kann!! ahhh! ************

pastu menang ke kalah tu adat lah kan..apa kata orang?????..pertandingan memang camtu..???
oh..bak kata aku pulak
sekolah bbst hebat! semua jeles! semua sekolah jeles dengan BBST!! WELL!

Ook..balik sekolah..tgk balik lakonan ktrng ..memng terbaik dari ladang..kan aku dah kata sekolah bbst hebat,berbakat..semua jeles!

biar satu hari nanti ALLAH tu tunjuk.ALLAH tu MAHA KAYA! INGATT!





THANKS BECAUSE YOU ALL ALWAYS MAKE ME LAUGH