kau rasa rasalah kan..kau malu tak bila aku kata " i love you kawan"

tah lah.tahun nih aku senior kan?? soo..aku rasa aku bertambah darab sayang kat budak kelas aku..even kelas aku dah pack giler mcm milo dalam iklan tu.cukup setahun..cukup lah smpai 55 orang.boleh jadikan??sume nak sumbat dalam perut kelas ktong !
kita terbalik pada cerita aku tadi..

haaa..aku sayang kat perempuan ni.dah lah nakal.jahat pulak tu!! lagi aku syg syg syg!hhaah
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

ehh..bukan pompuan ni jelah..ada lagi..sbr2..
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

kan aku kata..aku tak lupa punyerr...lahhhh..kau pun nak jugak ker,..jap..eh..

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

lahh..tak leh jadi ni..dah ade orang dah tadah besen tu..tak pe lah..tunguuuuu
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

 i told youuu..semua aku sayang.. sometimes,,aku balik rumah aku xray pale otak aku rupa-rupanya ade wayar yang cabut satu..
tapi tak pelah..aku doakn korang berjaya dunia dan di akhirat..aminnn

sincerely:liyana rahim