i'm speechless

haritu ade ceramah untuk budak form 4..sohsehsohsehh...bosan kot..pastu xde orng nak jd MC.cikgu aida suruh aku and imma jdi MC. hahha!! gelabah jerr.. time aku nak ckp tu muka aku dah pucat lesi babeng dah time tu.. tak tahu nak kata ape..dalam otak aku..nak cmpak mic tu kat budak depan aku tu..gelak2 pulak die..dah lah tgn aku dah beku time tu. yang tak leh blah aku boleh pulak ckp

"begitulah ceramah yang disampaikan oleh en.mathan mohan dan encik......encik ke ni?? haa!! encik mohd.....jap ehh..encik mohd azaim...ehh..encik..mohd zaim..:D"

time ni dah rasa mcm nak terkencing dah kat situ.tahan-tahan!! 
pastu kan..time aku nak ckp ceramah india tu tegur aku..

"kalau nak ckp jgn takut2..terus jer"

berehat sebentar bersama die..cett!!
boleh ke borak2 pastu smbung ckp balik..??
haaa!!moral valuenye..carilah orng yang berpengelaman dlm bab cakap bercakap.jgn suruh aku dah.hancusss majlis..:D